[OT] X i zajetosc pamieci

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 19 Mar 2004, 20:06:37 CET

On Fri, Mar 19, 2004 at 07:43:34PM +0100, Aziz wrote:
> jw. przykladowo mi sie napisalo...

> no to zalezy od softu (heheh ale blyskotliwa mysl)
Właśnie. Ja też mam jedną. A system operacyjny (i gdzie on się
zaczyna/kończy), to nie soft, sterowniki nie soft?
> mam badziewnego avermedia,
> odbiera jak odbiera, zasobow nie zuzywa prawie wcale w obu przypadkach
Miałem na myśli bardziej wymagające operacje - zgrywanie z kompresją do
divx i mp3.

> u.. 3x...powaznie? niezly wynik. ile w sekundach jesli mozna zapytac?
Winda baardzo długo odpala usługi sieciowe.
Tak ze 3 minuty plus początkowy rozruch jakieś 2 minuty.
Linux poniżej 120 sek.

> eh (znowu :)) wiem ze mozna...napisalem ze JA nie wnikalem w to nigdy,
> nie widzialem potrzeby, checi, itp...

> :) jak filozoficznie zabrzmialo...

> skrajny i oczywisty przypadek... moje pytanie bylo raczej retoryczne
Retoryczne znaczy, że oczekiwałeś negatywnej odpowiedzi?

> z czasem i to sie poprawi miejmy nadzieje
Nieprędko. Chyba prędzej druk zostanie zarzucony ;).

Wiesław, ty się już od...