Co z tymi sieciówkami Intela ?

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Pią, 19 Mar 2004, 20:11:17 CET

Czy ktoś wie jak to jest z kartami sieciowymi Intela i jądrami 2.6. Mi
przykładowo Ether Express Pro 100 (moduł e100) działa bardzo dobrze do
jądra 2.6.2-2 włącznie. Z każdym nowszym jądrem sieć przestaje
funkcjonować po przesłaniu przez kartę paru kilobajtów. Dodatkowo czasem
zawiesza się cały system. Wnioskuję, że jest to spowodowane przez moduł
karty, bo następuje tylko przy ruchu na sieci. Bez uruchomionej sieci
mogę dowolnie obciążać system, bez żadnych sensacji.

No i tu pytania:
1. Czy coś się zmieniło po jądrze 2.6.2 ?
2. W changelogu do kernela ludzie z intela piszą o zmianach w e100 i
poprawkach błędów. Mam teraz 2.6.4-1.1 - i jak wynika z changelogu
wszystkie błędy powinny być usunięte. Więc może ja powinienem zmienić
konfigurację u siebie ?
3. Tu i ówdzie czytam o kłopotach innych ludzi z tymi kartami - ale jak
na taką padaczkę i ilość tych kart w użyciu to szum jest niezbyt wielki
- czy komuś działa taka karta prawidłowo ?

Jacek