[OT] X i zajetosc pamieci

Sob, 20 Mar 2004, 00:43:38 CET

Użytkownik Aziz napisał:

>coraz dalej odjezdzamy od "topicu" :)

Dawno go diabli wzięli - możesz przejść na priva, albo gg: 2128870.
Chyba będzie stosowniej.

>heheh, nie ma potrzeby ironizowac :)

Tu było ironizowanie.
Stosując retoryczne pytanie sugerowałem, że użyłeś pytania rzeczowego w roli retorycznego.
ihhaha

>nie zrozumialem po prostu tego pytania, juz tlumacze:

>OK. W moim pytaniu zalozylem,

No właśnie. A ja przyjąłem coś odwrotnego.

> [...]
>sporadycznie cos tam robia. Owszem moze sie to zbiec w czasie z potrzebami Xow,
>ale to szczegol.  Dlatego tez napisalem, ze pytanie bylo "raczej retoryczne"
>bo taka jest Dla Mnie ta nie-oczywista odpowiedz :) (niezaleznie od
>tego czy mam racje czy nie!)
>Nie oczekiwalem ani potwierdzenia ani zaprzeczenia.
>
>natomiast Ty zapytales:

>moze i nalezalo je zignorowac, ale nie, moim zdaniem nie bylo retoryczne :)
>tak jak sam napisales wypadaloby, zeby z pytania retorycznego jakas mniej lub
>bardziej oczywista odpowiedz sie nasuwala...

Nie - "retoryczne" oznacza, że się na nie nie oczekuje odpowiedzi.
A nie, że taka odpowiedź istnieje, więc i nasuwać się nie musi :D.
To nie jest to samo.

>Jesli podmienimy slowo "retoryczny" na ta nieszczesna definicje to otrzymamy:
>"Pytanie_nie_wymagajace_odpowiedzi znaczy, ze oczekiwales negatywnej odpowiedzi?"

To oczywiście nie jest logicznie równe. I na tym polegał dowcip.
(Nabijasz się ze mnie, czy naprawdę nie zrozumiałeś? - Pytanie retoryczne!)

>Jaka tu sie nasuwa odpowiedz?
>pierwszy czlon zaklada ze nie oczekiwalem dopowiedzi, a drugi pyta o jej ton...
>dla mnie to nie bardzo ma sens, dlatego tez pospiesznie wstawilem definicje,
>bez urazy, po prostu sie nie zrozumielismy.

Urazy za grosz. Rozmowa, jak wspomni(eliśmy)ałem już nie na tę listę
(chyba, że jako kącik satyryczny).

>pozdrawiam,
>zycze wszystkim dobrej nocy i weekendu :)
>
>Aziz.

A czy Tarik? ;)

POZDRAWIAM

P.S. Faktycznie przesadziłem. Grubo.
PLD (z logowaniem):
- konsola (init 3) - 40 sek.
- X (gdm) - 44 sek.
- KDE - 1 min. 10 sek.
- xfce4 1 min. 2 sek.
###########################
WindowsXP - pokazuje pulpit po 30 sek.* i - uruchamia usługi (np. ta
sieć) jeszcze przez 1 min. 15 sek - razem
1 min. 45 sek. - gotowe do pracy - logowanie automatyczne, więc fory dla MS.
różnica tylko:
35 - 43 sek. w trybie graficznym - czyli nie 3x, nawet nie 2 :(.

*używam opcji z System Mechanika, która pozwala pokazać pulpit w trakcie
uruchamiania usług - po odpaleniu grafiki.

--
Kierbedź!
Coś ty znowu  wymyślił?