[OT] X i zajetosc pamieci

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Sob, 20 Mar 2004, 11:06:10 CET

> Manewrując usługami można XP zbić do 60 MB (sam system).
> Linuksa (z X i KDE) do takiego samego poziomu - wyłączając buforowanie.

mowisz o zajetosci pamieci, czy miejscu na dysku zajmowanym przez okienka?

naprowadz mnie prosze na haslo 'wyłączając buforowanie' bo prawdopodobnie to
mi pomoze.

> Niemniej są takie rzeczy jak gtkfb czy inne (chyba
> bardzej popularne na palmtopach) które omijają XWindow i dzięki temu
> mogą w pełni wykorzystać sprzet na którym są postawione.

czy ktos to uzywal (gtkfb)? czy na tym da sie odpalic, np KDE, i ~normalnie
pracowac?
Moze to bedzie dla mnie rozwiazaniem?

---
Lukasz

P.S.
proponuje EOT i nowy: 'kolejna dyskusja o wyzszosci XFree nad Win'   :-~