gnomemeeting

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 20 Mar 2004, 23:20:05 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>No to wyjdzie pewnei, że bedziemy musieli zrobić down pwlib i openh323
>do trych wersji co są rekomendowane,

Próbowałem - próbowałem budować paczki (nawet się udało, ale działąły
równie źle).
Ze źródełek bez rpm'a - trzeba było ręcznie poprawiać *.mak'i z pwlib.
Skutek ciągle ten sam.
Zaczekam :(.

>albo poczekać do poniedziałku kiedy
>pojawi się poprawiony GM 1.0.1

Wytrzymam. :)

>Uuuuu, to baaardzo stara wersja jest

Po tym, co wcześniej próbowałem i staruszka.

>W GM 0.99.x była mała rewolucja, przyznam, że wprawdzie spakietowałem
>GM, ale ni esprawdziłęm nawet czy działa, bo mam powolne łacze ostatnio
>i kupępracy na głowie, ale może zobaczę w tym, tygodniu co jest nie tak.

Rewolucja była chyba potrzebna - w 0.98 dźwięk mi praktycznie nie
działał (trzaski i nic więcej).
Mam nadzieję, że w poprawionym 1.0.1 będzie używalny.

>Też nie powiem, ja uzywałem gatekeepera do tego, a tego obchodzenia
>maskarady też nie testowałem, zobaczę też po poniedziałku.

Dla 0.98 recepta/skrypt (iptables) z gnomemeeting.org/faq wystarczał.

>Artur

Prawdę mówiąc, to właśnie tego podpisu się spodziewałem :).

Dziękuję za oświecenie i pozdrawiam.

--
Wiesław Kierbedź