nowe wersje...

PLD Linux pld_linux w op.pl
Nie, 21 Mar 2004, 13:44:37 CET

ostato zrobilem upgrade poldkiem na działającym routerki neostrady. po resecie neo nie wstało. nie było adictrl -w ale doszedlem do tego ze jest eaglectrl -w a gdzie odpowiednik startadsl??? moze jakiegos pakietu mi nie pociągął? powiedzcie mi u mnie neo sie zawiesza dosc czest, wtedy tylko adictrl -w startadsl - jak zrobic tak zeby siedziało non-stop? albo chociaz zeby sie samo wlaczalo. problem jest w wątku "usb uszkodzone?". kolega odpowiada ze usb idzie spac ale jak wylaczyc takie cos albo co z tym zrobic. a moze lepiej samemu zrobic kernel? co polecacie? (narazie mam 2.4.25 z upgradow undefine)

pomocyyyyy

pozdrawiam i z góry dzięki