gnomemeeting - 1.0.1 - 22 03

Pon, 22 Mar 2004, 12:48:02 CET

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Ponieważ zacząłem wcześniej, więc już dokończyłem. - Ręczne budowanie
> pwlib-1.6.3, openh323-1.3.2, GM 1.00.
> TO SAMO, więc mam jeszcze jedną uwagę.
> - Jeśli będziesz (albo ktoś inny będzie) budował, to pierwszy test
> moim zdaniem, to sprawdzenie listy dostępnych kodeków audio.

Nastroiłem sobie paczki GM 1.0.1 (co za punktualność). Na początek płacz
- dalej źle. Ale zajrzałem we wszystkie drzewka w BUILD i w openh323 w
lib znalazłem nakręcone binarki wszystkich kodeków audio.

Zmiana uprawnień wszystkich plików w /etc/gconf na 644 i katalogów na
755 pomogła!
Niektóre katalogi miały 705, pliki nie wiem, przeleciałem dla pewności.

Niestety z siecią jest to samo - działa tylko dla root'a. I nie wiem
uprawnienia których plików jeszcze zmieniać.
Poszukam jeszcze, napiszę, kiedy znajdę.
Pozdrowienia

--
Wiesław Kierbedź