[Ra] i Sagem F@st800

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 22 Mar 2004, 15:41:21 CET

Dnia piątek 19 marzec 2004 23:54, Marcin Bohosiewicz napisał:
> Po pierwsze s/pld.org.pl/pld-linux.org/g,
> a dopiero potem poldek --upa ; poldek --upgrade-dist.
Taak, rzeczywiście człowiek na starość zaczyna ufać .... a nie patrzeć.
od razy lepiej - mam już rpm w rel. 112, więc teraz będę próbował
ręcznie skompilować 2.6.4 i robic builer eagle.  ...
--
Adam Jurkiewicz : Inźynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaźy Detalicznej