Dziwne laczenie sie serwera co godzine.

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pon, 22 Mar 2004, 17:19:03 CET

Cytowanie Ireneusz Indyk <ireneusz.indyk w excellent.com.pl>:

> Gdzie tego szukac???

zapusc ettercapa, wyczaj moment i wylap interesujacy cie fragment

cale zajscie moze zalezyc od samych statsow, ja mialem ostatnio taki przypadek
ze lstatsy pokazywaly mi cos podobnego jak u ciebie, ale sie okazalo, wylapalem
to wlasnie ettercapem, ze powtarzajacy sie ruch byl zapisywany na wykresach, bo
sieciowka wyczajala pakiety w trybie promiscouos, generowane przez innego kompa
ktory nawet byl nie w tej podsieci ale byl podpiety do tego samego huba, takze
to nie musi byc ruch generowany przez twoj serwer

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer