hmm kernel panic 2.6.4...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pon, 22 Mar 2004, 21:21:24 CET

On Mon, 22 Mar 2004 18:23:24 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> wrote:

>  Wygląda jak błędne initrd - widać podczas startu komunikaty dotyczące
>
>  ładowania modułów IDE?

Zauwazylem na dwoch komputerach , ze przed VFS jest:
EXT3-FS: Mounted filesystem with ordered data mode...

a na lapku tego nie mam... pozniej powinno byc:
VFS: Mounted root (ext3 filesystem) readonly (tego tez nie mam, bo tu
panikuje)

Wniosek jasny... nie ma obslugi EXT3, jest wkompilowana w jajo.. o co
moze chodzic ? Generowalem initrd standardowo, geninitrd initrd 2.6.4, a
w /etc/modules.conf sa tylko wpisy dot. usb i karty sieciowej wiec
odpada opcja, ze ext3 chce z modulow brac... Co tu zrobic, aby wkoncu
kernel ruszyl ? ;-(

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167