XFree bug (?!?) Ac <--> Ra

btower btower w osiedle.net.pl
Pon, 22 Mar 2004, 21:41:09 CET

Dnia pon 22. marca 2004 21:32, Grzegorz napisał:

> :-\ chyba musisz jeszcze raz jaśniej wyrazić swoją myśl, bo nie rozumiem...

Heh.
No macie racje, troche bez sensu napisalem. Co innego mysle co innego pisze.

Chodziło mi o to że zdaje mi się że kiedyś gdzieś przeczytałem że ze względu
na licencję XF 4.4 nie będzie w PLD. Czyli jednak bedzie.
Jak więc ma się licencja nowego XF do licencji na jakiej jest PLD.
Czy przegapiłem wątek o tym czy to nie było dyskutowane na tej liscie jak i na
devel.?