[Ac] java-sun i problemy z zależnościami

Grzegorz Doliński gr4nd0 w tlen.pl
Pon, 22 Mar 2004, 22:10:49 CET

Chciałbym wposażyć moją mozillę w plugin java-sun.
Zrobiłem wycieczkę do CVS oraz na java.sun.com.

Zapuszczam budowanie i niby wszystko gra, ale do momentu instalacji,
jre koniecznie chce jakiś libjava.so(SUNWprivate_1.1) itp.

Jeszcze w zeszłym tygodniu robiłem to samo w Ra i bez problemów
zainstalowałem javę. Czyżby jakieś problemy z rpmbuild?

Pozdrawiam

Grzegorz
--