[Ac] java-sun i problemy z zależnościami

Pon, 22 Mar 2004, 22:47:24 CET

Osóbka znana jako Grzegorz Doliński, wystukała:
> Chciałbym wposażyć moją mozillę w plugin java-sun.
> Zrobiłem wycieczkę do CVS oraz na java.sun.com.
>
> Zapuszczam budowanie i niby wszystko gra, ale do momentu instalacji,
> jre koniecznie chce jakiś libjava.so(SUNWprivate_1.1) itp.
>
> Jeszcze w zeszłym tygodniu robiłem to samo w Ra i bez problemów
> zainstalowałem javę. Czyżby jakieś problemy z rpmbuild?

Nie wiem. Ja się poddałem i zaaplikowałem jave z blackdown:
[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep java
java-blackdown-jre-1.4.1_01-2
java-blackdown-1.4.1_01-2
mozilla-plugin-java-blackdown-1.4.1_01-2

pozdrawiam