bootsplash problem

prkujawski@poczta.tyszkiewicz.edu.pl prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 23 Mar 2004, 15:40:48 CET

Witam!

Zainstalowalem bootsplash'a i pomimo wykonania wszystkich czynnosci
konfiguracyjnych (dodalem append="splash=silent" do lilo.conf oraz
wykonalem polecenie /bin/splash.bin -s -f
/etc/bootsplash/themes/darkblue/config/bootsplash-1280x1024.cfg >>
/boot/initrd-2.6.4-1.gz) podczas uruchamiania systemu pojawiaja mi sie
jedynie animacje, a reszta jest po staremu ...
Parametr vga w lilo.conf mam ustawiony na 791.
I jeszcze rpm -q kernel bootsplash bootsplash-theme-darkblue rc-scripts:
kernel-2.6.4-1
bootsplash-3.0.7-0.6
bootsplash-theme-darkblue-1.2-1
rc-scripts-0.4.0.9-1

Pozdrawiam i zgory dziekuje za odpowiedz.