XFree86-driver-nvidia

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 24 Mar 2004, 11:04:18 CET

> From: Adam Gapiński [mailto:adas-news w artikon.one.pl]
> Osóbka znana jako Krystian Tomczyk, wystukała:
> >
> auto-ac-XFree86-driver-nvidia-1_0_5336-2
> (revision: 1.48)
>
> Hmm:
> [adas w dom adas]$ rpm -qa | grep nvidia
> kernel-video-nvidia-1.0.5336-3 w 2.6.4_1
> XFree86-driver-nvidia-1.0.5336-2
>
> Razem i żyje...

> A jest problem? Bo ja miałem najpierw
> XFree-driver-nvidia, a potem
> doinstalowałem kernel-video-nvidia (akurat ten,
> bo wcześniej były inne;)

Hmm, to będę musiał pokombinować. Być może to, że coś mi nie
zagrało było spowodowane odwiecznym problemem, że nie
wystarczy mieć kernel-smp (którego używam), bo niektóre
pakiety (Xfree-driver-nvidia) wymagają kernel w wersji
nie-smp. Kernel i kernel-smp mam w różnych wersjach i to
namieszało, a ja niepotrzebnie zwróciłem uwagę na różniące
się cyferki ;)

IMHO kernel-smp-video-nvidia powinien mieć w provides
kernel-video-nvidia, którego wymaga XFree86-driver-nvidia,
albo w XFree86-driver-nvidia zmienić require z
kernel-video-nvidia na XFree-nvidia-kernel, które
dostarczają obie wersje kernel-...-nvidia
--
pozdrawiam
Krystian T.