Poszukuję WEB-mail ciekawego .... i prosze o rady

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 24 Mar 2004, 13:25:45 CET

Poszukuję jakiegoś web-mail-systemu, co bypozwolił na taką procedurę :
1. jakiś_user ze świata zakłada sobie samodzielnie konto
2. jakis_admin (Ja) musi pozwolić mu używać tego konta (autoryzuje)
3. jakis_user moze sobie tego dalej używać (wysyłać/odbierać pocztę)

-----
Może być z MySQL/Postgres - nie mam jeszcze nic zainstalowane
Idealnie by działało z Maildirami, ale mboxy też mogą byc....

poza tym....nie musi być to pakiet z PLD, może jakiś namiar na stronę ....

Generalnie chodzi o to, że będę miał różnych klientów (userów) do poczty z
różnych IP, więc muszę mieć otwarty sewer WWW. Muszę mieć możliwość łatwego i
szybkiego klepnięcia usera, aby mógł sobie korzystac z konta. A jak kogoś nie
chcę, to nie robię nic.

Będę wdzięczny za sugestie.

--
Adam Jurkiewicz : Inźynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaźy Detalicznej