Samba... [AC]

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Śro, 24 Mar 2004, 15:09:41 CET

On Wed, Mar 24, 2004 at 02:45:12PM +0100, Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.
>
> Kilka kwestii..
> 1. Czy /etc/samba/ nie powinna miec uprawnien +r dla all aby np. komenda
>  smbclient -L wydana przez usera innego niz root nie dala serii bledow
> o niemozliwosci zaladowania /etc/samba/smb.conf? Jesli to jedyne
> rozwiazanie to milo by bylo jakby ktos to poprawil w rpm.

Która samba ? Bo w tej co jest na ftp to nie ma tak jak piszesz.
samba-client-3.0.2a-1

> 2. Czy dziala wam normalnie smbclient -L wind98_works. Mi wyskakuje ciagle
> Connection to wind98_works failed

[abram w ac abram]$ smbclient  -L gruby
Password:
Jak widać działa. Może podaj -I adres_IP albo twoja samba coś źle
zakonfigurowana jest.

pozdrawiam
--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service