Samba... [AC]

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 24 Mar 2004, 15:40:51 CET

On Wed, 24 Mar 2004, Michal Abramowicz wrote:
> Która samba ? Bo w tej co jest na ftp to nie ma tak jak piszesz.
> samba-client-3.0.2a-1

Mam: samba-client-3.0.2a-4 i samba-common-3.0.2a-4
Tylko to nie mam tam samej samby, wypisuje to co poniżej.

> [abram w ac abram]$ smbclient  -L gruby
> Password:
> Jak widać działa. Może podaj -I adres_IP albo twoja samba coś źle
> zakonfigurowana jest.

smbclient -L Robert
params.c:OpenConfFile() - Unable to open configuration file
"/etc/samba/smb.conf":
        Permission denied
smbclient: Can't load /etc/samba/smb.conf - run testparm to debug it
Password:

W sumie działa, tylko po co jemu (smbclient) ten smb.conf?
--
pzdr
Stacho Pal