Samba... [AC]

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 24 Mar 2004, 16:00:01 CET

Witam.

Użytkownik Michal Abramowicz napisał:

> Która samba ? Bo w tej co jest na ftp to nie ma tak jak piszesz.
> samba-client-3.0.2a-1

samba-3.0.2a-1

Nie ma? A u mnie bylo. Dodam ze swiezynka instalka z Netu-Ac

> [abram w ac abram]$ smbclient  -L gruby
> Password:
> Jak widać działa. Może podaj -I adres_IP albo twoja samba coś źle
> zakonfigurowana jest.

?? Nie sadze, a jak tak to co zle skonfigurowalem? Jak dam

smbclient -L jednostka_linoxowa - to dziala bez szemrania

Tylko z windami ma klopot.

--

Pozdrawiam.

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.