Routing.

Śro, 24 Mar 2004, 20:20:56 CET

Osóbka znana jako Tomasz Ligocki, wystukała:
> Drodzy Grupowicze,
>
> Mam świadomość, że problem może nie dotyczyć PLD, ale chciałem zapytać o
> następujący problem:
>
> Mam postawiony serwer w sieci lokalnej mojego providera. Mam wewnętrzny,
> nieroutowalny adres IP 10.0.1.4 oraz został mi przydzielony zewnętrzny,
> routowalny numer IP 80.48.213.21, którego wywołanie powoduje
> przekierowanie na routerze dostawcy internetu na ten właśnie numer
> wewnętrzny. W konfiguracji Apache'a mam ustawione Listen 10.0.1.4:80 jak
> też BindAddress 10.0.1.4. Ponadto w konfiguracji domen wirtualnych za
> [...]
A ustaw ty na swoim bindzie, że twl.pl to 10.0.1.4 dla sieci jaką macie
wewnątrz, a 80.48.213.21 dla reszty (opcja view pozwala oddawać inne
rekordy w zależności skąd przychodzi zapytanie). Jeśli klienci z wewnątrz
sieci będą odpytywać Twojego binda o twl.pl to zwróci adres 10.0.1.4, a jak
inni to odda 80.48.213.21

pozdrawiam