Kernel 2.6 i skaner na porcie równoległym

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 24 Mar 2004, 23:03:18 CET

Dnia śro 24. marca 2004 22:23, Jacek Rzęsista napisał:
> Mam taki skaner do odpalenia - Plustek 1200CP Turbo na porcie
> równoległym i niestety jest problem. Wedle opisu driverów z sane można
> go uruchomić na 2 sposoby - z userlandu poprzez obsługę portu
> równoległego lub przez driver - moduł ładowany do kernela. Modułu nie
> udało mi się skompilować do kernela 2.6 natomiast sposób pierwszy
> niestety nie działą - scanimage nie wykrywa w ogóle skanera, nawet po
> podaniu drivera i urządzenia:
> scanimage -d plustek_pp:/dev/lp0 -L
> Czy komuś udało się odpalić jakikolwiek skaner na LPT na kernelu 2.6 ?
> [...]

Mi też nie. Na pt_drv (czy jak to się tam zwało) skanerek pięknie działał.
Później zaczęły się nawe sane'y, pt_drv zniknęło i mój skaner również.
Również proszę o pomoc!

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/