Skąd stary Windowmaker?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 25 Mar 2004, 10:05:30 CET

Witam,

Popełniłem ten błąd i zupgrade'owałem Windowmakera do obecnej wersji w AC
(0.80.2-7). Skutek jest taki, że wszystkie ikony diabli wzięli - choć to nie
jest jeszcze problemem, dograłem jakieś inne. Gorzej, że np. teraz ten
cholerny windowmaker nie potrafi zapamiętać co gdzie ma startować :(
O ile Netscape grzecznie ma przypisany pulpit 10, to w operze już się nie da!
Za każdym razem gdy zmieniam w "Atrybuty/Pulpit startowy" - figuruje tam
"żaden szczególny". Opery nie zmieniałem, Windowmakera tak - więc ewidentnie
to Windowmaker jest walnięty.

Czy ktoś ma takie same objawy - z operą? Jest to cholernie irytujące, jak
pakuje mi się ona na pierwszy pulpit...

Byłbym ew. wdzięczy, gdyby mi ktoś podpowiedział skąd zdobyć starszą paczkę
WindowMaker-0.62.1-13 (razem ze skojarzonymi bibliotekami) - tam wszystko
działało jak należy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki