bootsplash problem

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 25 Mar 2004, 14:57:11 CET

> Obsluga bootsplasha zniknela jakis czas temu z kerneli 2.6. Trzeba
> poczekac troche, az zostanie uaktualniona.
> Prawdopodobnie wszystko zrobiles dobrze, ale jajko o ktorym mowisz
> (2.6.4-1) fizycznie nie mam bootsplasha w swoim kodzie.
>
> --
> Havner

Dzieki za informacje. Zastanawiam sie tylko czy jest to jedynie wina
kernela czy tez za starego pakietu bootsplash, bo z tego co zdazylem sie
dowiedziec to dla kerneli 2.6.x przeznaczona jest wersja 3.1.3, a w
dystrybucji mamy 3.0.7
W zwiazku z tym mam kolejne pytanie(a). Kiedy mozna sie spodziewac kernela
z obsluga bootsplasha i samego bootsplasha w wersji 3.1.3?

--

Przemyslaw Kujawski