Zamierajacy jabberd - co sie dzieje ? ;(

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pią, 26 Mar 2004, 03:05:20 CET

Nie wiem co sie dzieje... uruchamiam sobie serwer jabberd 1.4.x .. po
konfiguracji, laczy sie.. pozniej po dodaniu jakiegos kontaktu
nastepuje rozlaczenie i serwer (jabberd) sie jakby wiesza... Dziala, ale
nie reaguje..

 ps ax

 13475 ?        S      0:00 ./jabberd -D
 13476 ?        Z      0:00 [jabberd] <defunct>

(tylko killnac sie da... chociaz teoretycznie nie dziala w tle ctrl +c,
ctrl +z nie da sie ubic)

Poczatkowo myslalem, ze to ja cos schrzanilem przy konfiguracji... ale
przenioslem swoj dzialajacy jabberd w calosci z innego serwera na
slacku i jest to samo... Przebrnalem przez kompilacje jabberd 1.4.2,
1.4.3, probowalem tez z rpm'ow... wszedzie to samo...

Ktos cos wie moze na ten temat ? Czemu w PLD mi sie jabberd krzaczy ?
Dodam, ze jest to PLD AC jajo 2.4.24 (jesli ma to jakies znaczenie).

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167