Jak szybko i skuteczenie zainstalowac i uruchomic Webmina na PLD??

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 26 Mar 2004, 10:27:38 CET

Dnia 2004-03-26 09:58, Użytkownik Marteen napisał:

> hehehe
>
> ale moze napiszesz cos wiecej jak to zrobic?? bo instaluje webmina i wywala
> mi komunikat ze nie ma dostepu do modulow. na roota tez sie nie loguje.

w PLD moduły do webmina są w oddzielnych RPMach - może nie masz ich
zainstalwoanych?

Poza tym prawie każdy moduł wymaga edycji konfiguracji - webmin
przypuszcza, że pliki konfiguracyjne i inne serwisów są gdzie indziej,
niż w PLD.

--
Paweł Muszyński