OpenVPN

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 26 Mar 2004, 17:23:05 CET

Witam

Chce zrobic cos takiego.
Mam Internet w domu, i komputer w pracy.
Chce sobie pograc ze znajomymi w gre on-line, ale serwer jest w sieci
TPSA, a moj ISP (domowy) Aster gwarantuje mi tylko 128kbps z tepsy.
Jednak z mojego kompa z pracy moge sciagac z szybkoscia 512kbps.
Chce polaczyc przez VPN te dwa komputery i bym do tepsy dostawal sie
przez ten pracowy komputer.

Aha w pracy PLD w domu Windows.
Probowalem cos odpalic.. VPN nawet sie zestawil, ale nie przechodza
pingi nie mowiac o czyms wiecej.

Czy jakas dobra duszyczka podeslala jak powinny wygladac pliki
konfiguracyjne dla PLD i Win do takiego polaczenia ?? Zestawia mi sie
jakos tak, ze na PLD mam tun0 z maska 255.255.255.255 (jakis p-t-p ?)
a w domu z maska 255.255.255.0 cos jest nie tak.

Aha i chcialbym ew. zrobic by kilka osob sie mogla polaczyc z tym VPN,
by kazdy mial adres z puli np. 192.168.20.0/24.

Czy tak sie da zrobic ?? A moze VPN sluzy do innych rzeczy i tego sie
nei da tak zrobic ??

Dzieki za pomoc
Pawel