[Ac]nspluginviewer vs. flash

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Sob, 27 Mar 2004, 17:00:17 CET

Dnia sob 27. marca 2004 16:32, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:

> http://www.heyah.pl i zgon murowany :) miałem nadzieję, że wraz z wersją
> r81 coś się poprawi w tym temacie, ale chyba jest jeszcze gorzej,
> przynajmniej w mozilli, flashe katuja mi maszynę na smierć ;)
No tak ta strona powduje u mnie CPU ~85% zajętości ale pamięć tylko ~7,7MB
więc da się pracować.
A mógłbyś wejść na stronę którą podałem w drugim poście czyli:
miasto.torun.pl
Podaj jak u Ciebie radzi sobie flash.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |