charset w evolution

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Sob, 27 Mar 2004, 16:06:03 CET

W liście z sob, 27-03-2004, godz. 13:40, Michal Kochanowicz pisze:
> Nie:
>
> Może wysyłaj takie testy do siebie?
W evolution jest osobno ustawiane kodowanie do odczytu i wysyłania.
Też się już kilka razy nabrałem ustawiając iso-8859-2 w "ustawieniach
poczty", a potem się dziwiłem, że ludzie mają pretensje, a ja widzę
polskie znaki w moich mailach.

Żeby evolution dobrze wysyłał należy ustawić kodowanie w "Narzędzia" ->
"Ustawienia" -> "Preferencje edytora listów" -> "Zestaw znaków"

Hmm. W zasadzie powinienem to puścić jako nowy wątek...
  Krystian T

	"Errare humanum est"