Alsa + SiS 7012 + midi

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 27 Mar 2004, 23:03:03 CET

Może ktoś wie, jak uzyskać dźwięk przez midi na układzie SiS 7012?
Standardowy dźwięk mam skonfigurowany należycie, na module snd-intel8x0
działa świetnie. Ale nie umiem odpalić midi. Pogooglałem, jedyne co
znalazłem to to, że trzeba do tego modułu dodać parametr mpu_port. Ale mimo
tego playmidi mi zgłasza, że "playmidi: No playback device found." No i
oczywiście nie gra. Może ktoś to zwalczył?

Dystrybucja Ra 1.1 z tym, że alsa jest 1.0.1 z CVS-u. Jeśli to ma znaczenie.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498