Alsa + SiS 7012 + midi

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Mar 2004, 00:03:22 CET

Dnia sob 27. marca 2004 23:47, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> chcesz przez zewnętrzne urządzenie MIDI odgrywać (mpu) ?

No nie. Nie mam nawet wyjścia midi, bo to laptop. Chciałbym po prostu zagrać
sobie mida na komputerze. Wiem, że można np. przez kmidi/timidity (ten
pierwszy mi działa, drugi muszę ewentualnie przekompilować z nową alsą).
Ale zastanawiam się, jak to zagrać "sprzętowo", a nie "programowo", jak to
robi kmidi.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498