Dźwięk

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Nie, 28 Mar 2004, 00:20:47 CET

W liście z sob, 27-03-2004, godz. 23:40, Michal Wisniewski pisze:
> Wojtek Hojda wrote:
> Wlasnie,
>
> Za co odpowiada ten alsactl, bo mecze sie z tym samym. Alsaconf takze
> dlugo szuka karty( SBLive) i pozniej dokladnie ten sam komunikat:
>
> /usr/sbin/alsactl: set_controls:XXX: snd_ctl_open error: No such file or
> directory
Mi tu poradzono żeby dać ctr+c żeby tak długo nie szukał. Tą kartę,
która jest to on znajduje szybko, a potem to grzebie po wszystkich
zakamarkach czy przypadkiem nie jest jeszcze jakaś dobrze ukryta dla
zmylenia pingwina ;)

alsactl m.in. zapisuje i odtwarza ustawienia mixera.

Jak ja instalowałem sb-live to chyba używałem tego skryptu do tworzenia
urządzeń i na pewno generate-modprobe.conf teraz mam tak:
# grep snd /etc/modprobe.conf
alias char-major-116-* snd
alias sound-slot-0 snd-emu10k1
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss