[Ac]nspluginviewer vs. flash

btower btower w osiedle.net.pl
Nie, 28 Mar 2004, 17:36:32 CEST

Dnia nie 28. marca 2004 15:36, Michal Kochanowicz napisał:
> galeon zżera 1-2% CPU.

> Ac.
>
> galeon-1.3.12-1
> mozilla-1.6-2
> mozilla-plugin-macromedia-flash-6.0r79-2

PLD AC

Ja  uzywam pluginu wbudowanegho w netscape. Nie wiem jaka to wersja, chyba
starsza niż ta powyżej. Nie muszę doinstalowywać jakiś innych paczek z
flashem i chodzi znośnie. tzn: http://miasto.torun.pl/ absolutnie
nieodczuwalny. natomiast http://www.heyah.pl/ zżera już 50% procka ale tylko
5% pamieci ale nieodczuwam zupelnie tego mimo ze obok chodzi jeszcze vmware.

Czy ktoś ma podobnie?