modem na sm56 motoroli i PLD AC jądro 2.4 gcc 3.3 chyba ??

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 28 Mar 2004, 23:37:21 CEST

 czy ktoś moze instalował modem na tym chipsecie (sm56) na PLD AC?? jesli
 tak to prośba o pomoc, próbowałem skorzystac ze sterowników do red hata 9
w czasie instalacji podaje ze jest ok wszystko ale niestety przy ładowaniu
 modułu wyskakuje ops a moduł jest w ciagłym stanie (initializing) później
 prośba od kogoś kto instalował już to coś o pomoc
 zalezy mi głównie aby chodził fax
 przeglądałem grupę i google czytałem o slab.c itd ale niestety odpada
 kompilacja jądra , sprzet jest ze tak powiem na maxa wykorzystany (pentium
 200 dysk zajety w 100% prawie)
 jeśli ktoś moze pomóc będe wdzięczny

--
http://www.wushu.pl