kdevelop

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 29 Mar 2004, 02:59:39 CEST

Poddaję się i tej porze.
Mam sobie Kdevelop. Tworzę nowy projekt, typu Simple KDE Application,
robię Build, pyta się mnie czy ma zrobić autoconfa itp.
Ja mówie "tak".
A na to mi on:

*** YOU'RE USING automake (GNU automake) 1.8.2.
*** KDE requires automake 1.6
make[1]: *** [cvs] Błąd 1
make: *** [all] Błąd 2

Co ja mam zrobić? Faktycznie w systemie jest automake 1.8.2
Nawet jak wpiszę w opcje make "WANT_AUTOMAKE_1_8_2 to ten sam komunikat
wyskakuje?
Co mam zrobić?
Czy to oznacza, że KDevelop nie może pracować od kopa? Że musi wymagać
dziesiątek operacji, żeby cokolwiek zrobić (np ustawienia zmiennych dot.
qt)?

adam
zdesperowany o tej porze bo napisał kawał kodu i nie za bardzo może coś
z tym zrobić (drukować mi się nie chce poza tym ten papier od drukarki
sztywny jakiś... )

PS. Wszystko z AC. prawie aktualne.
kdevelop-3.0.0-2
qt-3.3.0.040205-2
--
Adam Skowroński                  * Zawsze można ZU powiedzieć, że
tytus w oldfield.org.pl            * konsola to takie G*du-G*du z