Dyskietka bootująca z ramdyskiem

marcinek marcinek w nea.pl
Pon, 29 Mar 2004, 17:09:59 CEST

W liście z pon, 29-03-2004, godz. 16:50, Stacho Pal pisze:

> Wiele razy to robiłem (/etc/localtime),
> zawsze Rescue CD mnie uratowało.

> Nie rozumiem, masz tam fs 'use only for 2.6' ?

Nie. Poprostu zainstalowałem system przez --install-dist z kernelem 2.6.
Wali się przy generowaniu ramdysku bo się nie zgadza api devicemappera
zabootowanego 2.4 z devmapem z zainstalowanego na dysku 2.6...
Poprostu jak zrobię chroot /pld (tutaj mam podmontowany lv z systemem) i
robię geninitrd to się wali. Mam możliwość wygenerowani "na boku"
ramdysku tak, żeby zobaczył, że rootfs jest na lvm2, tylko taraz muszę
jakoś zbootować system z kenela 2.6.4 i podrzucić mu ten ramdysk.

marcinek