Dyskietka bootująca z ramdyskiem

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pon, 29 Mar 2004, 18:30:00 CEST

Cytowanie marcinek <marcinek w nea.pl>:

> Nie. Poprostu zainstalowałem system przez --install-dist z kernelem 2.6.
> Wali się przy generowaniu ramdysku bo się nie zgadza api devicemappera
> zabootowanego 2.4 z devmapem z zainstalowanego na dysku 2.6...
> Poprostu jak zrobię chroot /pld (tutaj mam podmontowany lv z systemem) i
> robię geninitrd to się wali. Mam możliwość wygenerowani "na boku"
> ramdysku tak, żeby zobaczył, że rootfs jest na lvm2, tylko taraz muszę
> jakoś zbootować system z kenela 2.6.4 i podrzucić mu ten ramdysk.

tez ostatnio instalowalem pld za pomoca poldka, tyle ze z systemu z jajem 2.6.2,
ale geninitrd w chroocie tez nie mogl sobie poradzic z wygenerowaniem initrd,
burzyl sie cos o lvm i jakas opcje w /etc/sysconfig/geninitrc, wiec zapodalem
tam brakujaca opcje z byle jakim parametrem, initrd sie wygenerowal, tyle ze z
bledem, potem lilo i reboot, system poszedl troche pokszyczal o lvm, po
zalogowaniu jeszcze raz zapodalem geninitrd i wszystko jest ok

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer