[Ac] kadu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 30 Mar 2004, 10:26:09 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 10:15, Grzegorz napisał:
> Może mnie ktoś poratować?
> Mam kadu-0.3.7-1 i nie mogę go przekonać do współpracy.
> gg2 działa gg z kopete działa a ja bym chciał kadu...
> Ciągle mam komunikat:
> "Błąd: Połączenie niemożliwe, serwer odpowiedział nieznane dane"
> no i za diabła nie mogę ruszyć dalej...
> Mam komputer za maskaradą, ale chyba to co trzeba jest przepuszczane bo
> inne im do gg działają...
> Niech mnie ktoś poratuje...
Hmmm... mi się po lekkich modyfikacjach speca udało to kadu na Ra+
skompilować :

<10:23:08> ed w slaptop:~$ rpm -q kadu
kadu-0.3.7-1
<10:23:12> ed w slaptop:~$ cat /etc/pld-release
1.1 PLD Linux (Ra)

I działa bardzo dobrze. Wczoraj przez jakiś czas rzeczywiście nie mogłem się
połączyć z serwerem, ale to jakiś błąd z ich strony był najwyraźniej, bo
ich własny klient też nie chciał się połączyć. A tak poza tym to działa
świetnie, też zza maskarady.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498