mplayer dziala, gmplayer juz nie.

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 30 Mar 2004, 12:36:44 CEST

On Tue, Mar 30, 2004 at 12:26:23PM +0200, Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 03/30/2004
> 01:17 PM:
> [CIACH}
> Poczytaj sobie dokumentacje do mplayera-naprawde ciekawych rzeczy
> mozna sie dowiedziec.
> Najswiezsza wersja na mplayer.emdej.com
> A tymczasowo, to: wejdz w gmplayerze w konfiguracje i zmien domyslne
> wyjscie video na to ktorego uzywasz w mplayerze (albo na inne:-) ).

No to ja szanownemu tłumaczowi i jego przedpiśćcy (mplayer -vo help),
przypomnę - od roku już mplayer i gmplayer mają swoje oddzielne pliki
konfiguracyjne.
Gmplayer korzysta w pierwszej kolejności ze swojego, potem jeśli nie
zdefiniowane w gui.conf używa opcji z config mplayer'a.
I drugie - po to są preferencje w gmplayer, żeby się nie bawić w konsoli
dla samej zabawy.

Odpowiedź najprostsza na zadane pytanie:
Należy ustawić odpowiednio urządzenie video w preferencjach gmplayer'a.

Pozdrawiam wszystkich.
WK