mplayer dziala, gmplayer juz nie.

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Wto, 30 Mar 2004, 13:26:04 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 13:13, WieslawKierbedz w farba.eu.org napisał:

> Ale ja wcale nie uważam, że Twoja odpowiedź była zła.
> Uważam, że była na wyrost i że dużo tu takich.

Rozumiem. Jednak myślę, że czasami nie jest najlepiej podawać wszystkiego na
tacy (w końcu linux to swego rodzaju system dla tych 'bardziej
zaawansowanych', a dystrybucja PLD na pewno nie zwalnia nikogo z
myślenia :) ). Po prostu spotkałem się w życiu nie raz z podobną sytuacją,
ktoś dostał prostą odpowiedź, a potem nie potrzebnie drążył temat dopytując
się o różne szczególiki, a to (żeby nawiązać do tematu) jak załadować napisy,
a to jak poprawić jakość wyświetlanych filmów itd..

> Pozdrawiam serdecznie, osobiście i personalnie :).
> WK
Wzajemnie :) ,

--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net