[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Wto, 30 Mar 2004, 18:30:46 CEST

Dnia Tue, 30 Mar 2004 16:39:42 +0200
Paweł Dębski <natas w wrocek.org> zeznał:

> Witam
> Problem mam nastepujacy:
> Posiadam karte graficzna Radeon 9000 i mimo wielu prob i dlugiej walki
> nie moge uruchomic akceleracji sprzetowej. Pod winda dziala jak zloto,
> po bocianem za cholere.
> Posiadam X-y 4.4.0 instalowane jeszcze z ac-ready, ale na wczesniejszych
> wersjach akceleracja nie dzialala podobnie jak teraz.
> Mam zainstalowane pakiety XFree86-OpenGL, XFree86-driver-ati i radeon
> (najnowsze z paczek). W XF86Config w sekcji device ustawiony driver ati
> [...]

Mam taką samą kartę, reszta też tak jak u Ciebie. I chodzi zarówno
pod 2.4 jak i 2.6... Jakie masz jądro? W logu x-ów nic ciekawego niema?
agp ładujesz przed startem x-ów?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.