[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Mar 2004, 20:18:02 CEST

W liście z wto, 30-03-2004, godz. 19:54 +0200, Bartosz Taudul napisał:
> RTCW korzysta z silnika quake 3, quake 3 został wydany w 1999 roku.
> 5 lat temu. Dla przypomnienia, wówczas królowało voodoo i riva tnt.

Polecam odpalić RTCW na TNT albo voodoo i życzę miłej zabawy :P

> Nie moja wina że ati daje swoim kartom numerki bez żadnego sensu.

Ale co to ma wspólnego z tym wątkiem? Problem tyczy się Radeona 9000 i
reszcie nic do tego. Chcesz się pochwalić jaką masz kartę graficzną,
zaszpanować super hiper funkcjami? Rób to ale nie w tym wątku.

Artur