[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Mar 2004, 23:09:19 CEST

W liście z wto, 30-03-2004, godz. 21:42 +0200, Bartosz Taudul napisał:
> Ma to tyle wspólnego, że coponiektórzy krzyczą cały czas że nvidia daje
> sterowniki do dupy, a ati jest cacy, bo są sterowniki z otwartymi
> źródłami.

Tak było do radeona 9100 włącznie o ile się nie mylę, 9200 już chyba nie
dostąpił tej łaski

> Co wcale prawdą nie jest, bo te sterowniki do niczego
> konkretnego (poza tuxracerem) się nie nadają.

Jak dla mnie wystarczą, RTCW działa doskonale, inne gry na PC mnie nie
kręcą (zresztą pod linuxa mało co ciekawego dla mnie jest), wolę PS2 i
EyeToy albo GranTurismo ew. Soul Calibur.

>  Im dłużej mam radeona tym
> bardziej za nvidią tęsknię.

Ja nie tęsknię, a to dlatego, że NVidia jakoś kiepsko radzi sobie w
1600x1200 - jakość przetworników ramdac mnie nie przekonuje, ATI daje
lepszy obraz, matroxa przemilczę, bo chyba uciekł w niszę rynkową.

Artur