[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Śro, 31 Mar 2004, 01:01:07 CEST

Artur Flinta wrote:
> W liście z wto, 30-03-2004, godz. 17:37 +0200, jerzy szczudłowski
>
> Eeeeee, działa tak samo, przynajmniej R9k

Jesteś dość osamotniony w tej opinii. Aby się przekonać, że jest inaczej
wystarczy przeszukać archiwa pcols, przejrzeć forum linuksowe na
rage3d.com, czy też obiektywne testy R.Scheideggera, które mówią o *dwa*
razy wyższej wydajności pod Windows. Ja przytoczę tylko subiektywną
opinię Ryana Gordona: "ATI's are flat-out useless." (cały artykuł jest
tu: http://www.linuxworld.com/story/44095.htm?DE=1).

I sytuacja się nie zmieni do póki ATI nie przeniesie kodu
odpowiedzialnego za akcelerację 3D z przestrzeni użytkownika do jądra.

BTW, czy ktoś testował już łaty na DRI dodające kompresję tekstur?