[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 31 Mar 2004, 02:01:47 CEST

Dnia środa 31 marzec 2004 01:01, jerzy 0szczudłowski napisał:

> Jesteś dość osamotniony w tej opinii. Aby się przekonać, że jest inaczej
> wystarczy przeszukać archiwa pcols, przejrzeć forum linuksowe na
> rage3d.com, czy też obiektywne testy R.Scheideggera, które mówią o *dwa*
> razy wyższej wydajności pod Windows. Ja przytoczę tylko subiektywną
> opinię Ryana Gordona: "ATI's are flat-out useless." (cały artykuł jest
> tu: http://www.linuxworld.com/story/44095.htm?DE=1).
>
> I sytuacja się nie zmieni do póki ATI nie przeniesie kodu
> odpowiedzialnego za akcelerację 3D z przestrzeni użytkownika do jądra.
na zamknietych sterownikach w UT2K3 na najwyzszym poziomie wszystkiego, w
1024x768 na r9k i Athlonie 2500+  mialem znosna liczbe klatek (nie powiem
dokladnie ile, ale po strzale z rakietki przy 'ladnej mgle' i kupie efektow
nie bylo widac klatkowania)
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871