[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Paweł Dębski natas w wrocek.org
Śro, 31 Mar 2004, 10:19:52 CEST

Sprawdzalem - pisalem o tym, cytuje sam siebie:
"mam plte gigabyte'a (na nForce2), ona nie ma zbyt wielu ciekawych opcji
w biosie, w zwiazku z tym nie ma prawa byc tam nic zwalone... poza tym
jak mowilem pod winda dziala..."

sprawdzilem raz jeszcze... jedyne co tam jest odnosnie agp to screen
init PCI/AGP... ustawione na AGP...
poza tym bledu ktory cytujesz juz nie mam, co napisalem w poprzednim
poscie, zostaly mi jakies dziadowskie trzy, ktorych nie jestem w stanie
ruszyc...
zdaje sie ze probowalem wszystkiego...
przez nocke zrobilem nawet upgrade calego systemu.
pozdrawiam
Pawel Debski