[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Śro, 31 Mar 2004, 10:51:21 CEST

Artur Flinta wrote:
> W liście z śro, 31-03-2004, godz. 01:01 +0200, jerzy szczudłowski

> Nie wiem o czym dyskutowano na tych listach, ale skoro Q3 pod windą ma
> taką samą ilość klatek/s co pod linuxem to gdzie ta dwukrotna różnica?
> Może dyskutowano o jakiś lepszych kartach niż Radeon 9000? Może ludzie
> mieli mocniejsze procki niż Athlon 1,33GHz? Może pisano o innych grach

Jak już napisano, engine Q3 jest stosunkowo stary i wielkich różnic nie
widać. Do dwukrotnej różnicy dochodzi na U2k3 na R9000 (testy R.S.),
a na wyższych Radeonach nawet więcej. Osobiście pogrywam od czasu do
czasu w Americas Army (engine U2k3) i różnica jest odczuwalna.