[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 31 Mar 2004, 12:04:49 CEST

W liście z śro, 31-03-2004, godz. 11:54 +0200, jerzy szczudłowski
napisał:
> Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Dwukrotna różnica jest po między
> Catalystami pod Windows a fglrx pod Linuksem (a nie DRI i fglrx - dla
> jasności :).

Chmm to zmienia nieco całość, niemniej dla Q3/RTCW pod windą na catalyst
biegało tak samo powoli jak pod linuxem na DRI :)

> Na 4.3.99x działały.

A fakt, testowałem w pracy na 4.3.xx ale bez 3D bo potrzebuję xinerama
(jeden monitor to za mało ;). Natomiast w domku mam już jeden panel i
X'y 4.4.0 - a ktoś tu wspominał, że nie chcaiło biegać z nimi.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous