[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 31 Mar 2004, 14:28:19 CEST

On Wed, Mar 31, 2004 at 01:01:07AM +0200, jerzy szczudłowski wrote:
> I sytuacja się nie zmieni do póki ATI nie przeniesie kodu
> odpowiedzialnego za akcelerację 3D z przestrzeni użytkownika do jądra.

Wtedy karty ATI będą kolejnymi których należy unikać. Jądro nie jest do
robienia grafiki 3D (tak jak to robi nVidia w swoich driverach), ale do
udostępniania interfejsu do sprzętu! Jestem przekonany, że w userspace
(przy odpowiednim interfejsie ze strony kernela) można osiągnąć równie
dobre wyniki.

Pozdrowienia,
	Jacek