[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 31 Mar 2004, 20:42:08 CEST

Dnia środa 31 marzec 2004 18:35, jerzy szczudłowski napisał:

> Jak chcesz stabilności, to używasz sterowników DRI. Ważne jest to, żeby
> mieć wybór między szybkie/stabilne, a nie stabilne/niestabilne.
A ja mam szybkie i stabilne. I smiem twierdzic w tym momencie ze ci ktorzy tak
narzekaja maja problemy z konfiguracja X'ow.

> Szybko to pojęcie względne. Pokłuć się z tym:
>
> http://homepage.hispeed.ch/rscheidegger/atilinux_oct03/ati_linux_comp_oct03
>.html
>
> Lub z tym:
> http://rage3d.com/board/showthread.php?s=&postid=1332676869#post1332676869
SOA#1
Dla mnie wystarczajaca szybkosc==powyzej 25fps. Wiecej i tak nie dojrze.
A mam tyle na max. efektach w 1024x768 w ut2k3, na najtanszej karcie jaka byla
w sklepie (r9k), czego moge chciec wiecej? A pierwsza z tych stron mowi mi ze
serwer nie istnieje, wiec nie przeczytam.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871