[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

mco mco w mco.hdtv.pl
Śro, 31 Mar 2004, 22:45:06 CEST

Hello Witold,

Wednesday, March 31, 2004, 10:37:34 PM, you wrote:

WK> magia numerkow?
WK> po co chcialbys miec 2x wiecej? zeby powiedziec kumplom 'a, ja mam 2000
WK> ef-pe-esow w turnamencie nowym a wy nie!' ?
WK> Pytanie po co....
Mam 25 fps i idę sobie ciemnym zamglonym korytarzem, światło odbija
się od gdzieniegdzie występujących kałuż, które ledwie dostrzegam...
Mam 25 fps i jestem okay.

Nagle wyskakuje mi turbo-smerf, w lśniącej zbroi, z płąnącym mieczem w
jednej i złocistą tarczą o fikuśnych kształtach w drugiej ręce. Do
tego wyrzuca granat odłamkowy, z którego unoszą się kłeby różowego
dymu.... Mam teraz 7 klatek i chyba nie wyjdę cało z tej sytuacji :)

Wniosek: zalezy kiedy się mierzy ilość klatek... jeśli mierzone przy
maksymalnym obciążeniu i najbardziej złożonej graficznie sytuacji to
spoko, wystarczyć może, ale jeśli tak jest 'na luzie' to troszkę
mało...

Przepraszam, jeśli się mylę :)

--
Best regards,
Maciej 'mco' Świętochowski                 mailto:mco w mco.hdtv.pl